A Zsigmond Vilmos Filmfesztiválon elismerésben részesült a Minden rendben című film operatőre is.

A 9. Zsigmond Vilmos Filmfesztivál fődíját Natalia Mamaj és Lili-Rose Pongratz operatőrök kapták az Echoes from borderland fényképezéséért. Az egy afganisztáni menekültlány történetét éveken át követő dokumentumfilmet Lara Milena Brose rendezte. A zsűri értékelése szerint az operatőrök a film minden egyes beállításában játékfilmszerű igényességgel megalkotott képekkel írták le a szereplők sorsát.
Az idei eseményre 52 különböző országból közel háromszáz kreatív alkotás érkezett. Az előzsűri közülük kilenc nagyjátékfilmet, hat dokumentumfilmet, 14 kisjátékfilmet, valamint nyolc videóklipet választott ki. Szabó Gábor, a zsűrielnök, kiemelte, hogy a fesztivál középpontjában az operatőri munka áll, és évről évre egyre magasabb színvonalú művek látnak napvilágot.
A legkiemelkedőbb nagyjátékfilm díját a belga Holy Rosita című filmért Dries Delputte operatőr érdemelte ki. A mozi rendezői feladatait Wannes Destoop látta el.
A Magyar Játékfilmrendezők Egyesületének elismerését a Minden rendben fényképezésért M. Deák Kristóf vehette át, az alkotás rendezője Sós Bálint Dániel. Szintén M. Deák Kristóf érdemelte ki - a Pogány induló Egy/Kettő című számáért - a legjobb videóklipért járó díjat; a klip rendezője Büki Balázs. A legjobb rövidfilm díját Grimm Vandekerckhove belga operatőrnek ítélte oda a zsűri a Grobbendonk című kisjátékfilmért, melyet Benjamin Sprengers rendezett. A legjobb dokumentumfilmért járó jutalmat a Penosar című iráni film rendező-operatőre, Hossein Fatahi kapta.
A Magyar Operatőrök Egyesülete (HCA) által odaítélt díjat a Magyar Operatőrök Hete keretein belül bemutatott hét mű közül a „Csendes éj” című film fényképezéséért Füzesi Tamás érdemelte ki, amelyet Dettre Gábor irányított. Szeged városának elismerését pedig Tóth Fabó vehette át, aki a Parno Graszt „Suttog a szél” című videóklipjének operatőreként dolgozott.
A Rigó, rigó, szederinda című film operatőre, Pákozdi Ágnes, elnyerte a kritikusok elismerését. Az Elene Naveriani által rendezett nagyjátékfilm fényképezéséért Pákozdi a legjobb fiatal operatőrnek járó díjat is hazavihette. Emellett a 12 középiskolás és egyetemi hallgató alkotta diákzsűri díját a Pvrgatorivm című kisjátékfilm operatőre, Tóth Evelin Judit érdemelte ki.
A fesztivál részeként harmadik alkalommal rendeztek kritikaíró-pályázatot egyetemisták és középiskolások számára. A negyven pályamunka közül Pillár Blanka, a budapesti Eötvös József Gimnázium diákjának az Irma félálomban című kisfilmről írt cikkét találták a legjobbnak.