Hamarosan lehetőséged nyílik arra, hogy otthonról élőben kövesd a "Mi vagyunk Azahriah" eseményt! A DigitalHungary kultúrával foglalkozó platformján találkozhatsz a digitális tér varázsával, ahol a valóság és a virtuális világ egyesül. Ne hagyd ki ezt az


Június 20-tól a Maxon (hamarosan ismét HBO Max néven) elérhetővé válik a "Mi vagyunk Azahriah" című film, amely különleges szemszögből tárja fel Azahriah sikerének kulisszatitkait. A tavaly novemberben bemutatott alkotás egyik jelenetében egy meglepően szokatlan "easter egg" bukkant fel, amely digitális kiterjesztésen keresztül izgalmas meglepetést tartogathat a nézők számára.

A "Mi vagyunk Azahriah" nem csupán egy dokumentum- vagy koncertfilm, hanem egy lenyűgöző utazás, amely a valóság és a képzelet határvonalán egyensúlyoz. Azahriah élete és dalai inspirálják ezt a különleges élményt, amely lehetőséget ad arra, hogy mélyebben megértsük az előadó sikerhez vezető rögös, ám csodás útját. Az alkotás egyedülálló módon tárja fel a művész belső világát és a zene erejét, amely összeköti a közönséget és az előadót.

A film tavaly novemberben debütált, és különleges megközelítésével már az első héten lenyűgözött több mint 30 ezer nézőt a mozikban. Összesen közel 60 ezer ember élvezte a nagyvásznon, ami a magyar dokumentumfilmek világában valóban figyelemre méltó teljesítmény. A történet 2023 nyarán veszi kezdetét, és ezen az izgalmas utazáson követhetjük a főszereplőt, ahogy eljut a Puskás Arénába, hogy részt vegyen a három felejthetetlen koncert egyikén.

Június 20-tól pedig már mindenki megismerheti ezt az otthona kényelméből vagy bárhol útközben is, a Maxon keresztül. Ráadásul a film egyik jelenetében egy kódolt üzenetet is elrejtett a film telekommunikációs partnere, így a Yettel segítségével a szemfülesek meglepetésekkel is találkozhatnak.

"A filmes együttműködésünk alapvető célja az volt, hogy egy innovatív kommunikációs megoldással elérjük a Z generációt. Szerettük volna, ha nem csupán egy márkamegjelenés valósul meg, hanem valódi kapcsolatot építhessünk a közönséggel, és mindezt játékosan tegyük. A filmben elrejtett QR kód lehetőséget biztosít a nézők számára, hogy nyereményekkel gazdagodjanak. Célunk, hogy bemutassuk, milyen sokféle helyzetben élhetik meg a digitális szabadság élményét" - nyilatkozta Antalóczi Ditta, a Yettel brand- és retail aktivációs vezetője.

Related posts