Kylie Minogue: Popslágerek helyett pezsgővel hódít a piacon Kylie Minogue nem csupán a zene világában alkot maradandót, hanem most új kihívások elé néz: a popslágerek helyett a habzóborok világában próbál szerencsét. Az ausztrál énekesnő saját pezsgőmárk


Nem csupán az ausztrál énekesnő az egyedüli híresség, aki a sztárságon túl is rendelkezik egy B tervvel – sőt, figyelemre méltó üzleti érzékkel is bír.

Bár Kylie Minogue még szorgalmasan koncertezik, gondol a jövőre, és igyekszik több lábon állni. A popsztár az italpiacra tört be fehér-, rozé- és habzóborokkal, az üzlet roppant sikeres.

Az egykor gyerekszínészként népszerűvé vált ikrek, Ashley és Mary-Kate Olsen, már jó ideje nem tűntek fel a filmvásznon. Azonban a 20 éve alapított divatmárkájuk, a The Row révén hatalmas vagyont halmoztak fel – a márka értékét körülbelül egymilliárd dollárra becsülik.

A Rihanna-rajongók már hosszú ideje türelmetlenül várják, hogy a sztár, aki nemrégiben újra várandós lett, végre egy új albummal lephesse meg őket. Ám a várakozás nem hiábavaló, hiszen a Fenty divatkollekciók mindig is lenyűgözték a vásárlókat, akik sosem csalódtak a stílusos darabokban. Ráadásul Rihanna sminkmárkája is folyamatosan új termékekkel örvendezteti meg a híveit, így a rajongók egészen biztosan nem maradnak inspiráció és szépítkezési lehetőségek nélkül.

Drew Barrymore színésznőként évek óta nem igazán aktív, viszont egyre sikeresebben tör az amerikai talkshow-királynő, Oprah Winfrey trónjára: beszélgetős műsorával nagyon befutott.

Avaline néven indított bió bormárkája egyre népszerűbbé válik, bár csupán öt éve kezdte meg működését.

Related posts