A Vodafone néhány szolgáltatása átmenetileg felfüggesztésre kerül.


A december 31. és január 2. közötti időszakban technikai fejlesztések miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás. Ezen a néhány napon nem lesznek elérhetők a cég online felületei, a mobilvásárlási lehetőségek, valamint a My Vodafone alkalmazás sem. Kérjük, hogy a megadott időszak alatt türelemmel viseltessetek, és előre tervezettek a szolgáltatások igénybevételével!

A Vodafone Magyarország bejelentette, hogy 2024. december 31. 15:00 és 2025. január 2. 7:00 között technikai átállást hajt végre. Ezen időszak alatt a szolgáltatásokat, beleértve a mobilos és vezetékes ügyfélkiszolgálást, felfüggesztik, így az üzletekben, telefonon és online csatornákon sem lesz elérhető segítség. Az Infostart cikke szerint a vállalat ezt a lépést a szolgáltatások optimalizálása érdekében végzi.

A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők. Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás-, vagy a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein.

A Vodafone előfizetőit több csatornán keresztül értesíti a fontosabb tudnivalókról, a szolgáltatások helyreállásáról és az esetleges további teendőkről.

A megjelölt időszakban a következő szolgáltatásokban lesz tapasztalható kimaradás:

- A szolgáltató átalakítja weboldalát, ezért az nem lesz elérhető a megjelölt időszakban, így a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésre nem lesz lehetőség. Január 2-től a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket.

A My Vodafone alkalmazás megújulása érkezik! 2024. december 31-én 15:00 órától a felhasználók nem tudnak majd belépni az alkalmazásba, így az ügyintézés is szünetelni fog. Ne csüggedjetek azonban, hiszen 2025. január 2-tól az új One applikációban a jól megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat. Készüljünk együtt az új kezdetre!

- Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet ebben az időszakban elvégezni.

A OneTV weboldalának és applikációjának használata az átállás időszakában nem lesz lehetséges. Azok a felhasználók, akik már beléptek a rendszerbe az átállás előtt, továbbra is hozzáférhetnek a szolgáltatáshoz, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.

- Az Easy Rider alkalmazáson keresztül nem lehet autópálya matricát vásárolni, továbbá parkolást indítani, fizetni.

- A mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.) funkciók SMS-ben sem lesznek elérhetőek.

- Továbbá a személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség: új szolgáltatási csomagok előfizetésére, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomag-váltásra); számla befizetésére; adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlására; roaming szolgáltatás aktiválására; készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése); egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM kártya aktiválásra.

Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.

Fontos, hogy előre felkészüljünk arra, hogy az autópálya matricát ebben az időszakban kizárólag benzinkutaknál vagy különböző alkalmazásokon keresztül (például a Simple app segítségével) lehet megvásárolni. A lottójegyeket a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban, illetve online felületeken (mint például a szerencsejatek.hu) érhetjük el. A parkolás lebonyolítására pedig a parkoló automaták és különféle alkalmazások (mint például a Simple vagy Parkl) szolgálnak, amelyek segítik az ügyfeleket az átállás idején.

A technikai váltás csupán az ügyintézési és vásárlási folyamatokat érinti, míg a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások zavartalanul folytatják működésüket.

A társaság ezúton kéri ügyfelei megértését és türelmét a 2024. december 31. és 2025. január 2. közötti időszakban.

Related posts