Néhány napon belül jelentős árnövekedés várható a Temunál.


Schóbert Lara a világ legszűkebb tangájában vonult fel, egy fotón megörökítve a vágyakozás és a szerelem izzó pillanatait!

A Blikk korábban már beszámolt arról, hogy Donald Trump jelentős vámtételeket alkalmazott a legtöbb kereskedelmi partnerével szemben, beleértve az Európai Uniót és Kínát is. Most a BBC emlékeztetett arra, hogy Trump akár 145%-os adókat is kivetett a kínai importtermékekre. A kormányzata a héten bejelentette, hogy ha az új vámokat a meglévőkhöz adják, bizonyos kínai árukra akár 245%-os összesített adóteher is hárulhat. Továbbá Trump eltörölte azt a vámmentességet, amely a 800 dollárnál olcsóbb termékekre vonatkozott – ez a szabályozás jelentős mértékben hozzájárult a Shein és a Temu gyors amerikai piaci terjedéséhez.

Ez rossz hír azoknak, akik rendszeresen vásárolnak a Temu vagy a Shein oldalakról. Az olcsó áraik miatt több tízmillió vásárlójuk van az Egyesült Államokban, ráadásul a népszerűségük nyomást gyakorolt az Amazonra is, amely tavaly novemberben indította el a Haul nevű oldalát, 20 dollár alatti termékekkel.

Az amerikai vámhatóságok statisztikái alapján tavaly körülbelül 1,4 milliárd csomag érkezett az Egyesült Államok területére. Azonban Trump vámintézkedései óta a Shein és Temu alkalmazások népszerűsége drámai módon csökkent.

A Temu jelenleg az Apple US Store ingyenes alkalmazásainak rangsorában a 75. helyet foglalja el, miközben az elmúlt két év során folyamatosan a legjobbak között, az első öt között szerepelt. Ezzel szemben a Shein a 15. helyről jelentős visszaesést szenvedett el, és most már csak az 58. pozícióban található.

Mike Ryan, az online hirdetésekkel foglalkozó Smarter Ecommerce e-kereskedelmi elemzési vezetője szerint a Temu április 9-én teljesen leállította Google Shopping-hirdetéseit az Egyesült Államokban.

Related posts