Rendkívüli forgalomnövekedést tapasztalt a JYSK, hiszen a vásárlók számos üzletben tolongtak, hogy kihasználják a kedvezményeket. A cég ezzel új rekordbevételt könyvelhetett el, ami a piacon való sikeres jelenlétét tükrözi. A Világgazdaság beszámolója ala
A dán bútoráruház húzása igazi sikert aratott: az árcsökkentés mágnesként vonzotta a vásárlókat.
A 2023/24-es pénzügyi év során a JYSK lenyűgöző 4,43 milliárd dán korona (594 millió euró) EBIT eredményt produkált, miközben árbevétele 41,4 milliárd dán koronára (5,6 milliárd euróra) emelkedett. Magyarországon a globális lakberendezési áruházlánc több mint 30%-os EBIT növekedést mutatott fel, és árbevételének értéke elérte a 76,471 milliárd forintot.
A 2023/24-es pénzügyi évben a geopolitikai feszültségek árnyékában is 11,9 millió vásárló döntött a JYSK mellett, jelezve, hogy a bizonytalanság ellenére is keresik a minőségi termékeket.
„Kérlek, adj egyedi formát a mondandómnak!” – kérte Rami Jensen, a JYSK elnök-vezérigazgatója.
Magyarország valóságos aranybánya
Idehaza 14 százalékkal növelte forgalmát a JYSK, a vásárlók száma 15 százalékkal nőtt, míg az online értékesítések több mint 13 százalékos emelkedést mutattak. Idén októberben a JYSK Magyarország megnyitotta 100. áruházát is Debrecenben és további üzletnyitásokat tervez.
- mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért felelős országigazgatója.
Zöld JYSK – a fenntarthatóság jegyében! Fedezd fel azokat a termékeket, amelyek nemcsak stílusosak, hanem környezetbarát megoldásokat is kínálnak. Válaszd a természetes anyagokat és a tudatos vásárlást, hogy otthonod ne csak szép, hanem zöld is legyen!
A vállalat ambiciózus fenntarthatósági terveket fogalmazott meg: céljuk, hogy 2032-re a károsanyag-kibocsátásukat a felére csökkentsék, emellett pedig 2028 végéig azt várják, hogy beszállítóik háromnegyede rendelkezzen hivatalosan elfogadott klímacélokkal.
Célunk, hogy aktívan hozzájáruljunk a klímaváltozás elleni harchoz, és a fenntartható megoldásokat elérhetővé, valamint megfizethetővé tegyük vásárlóink számára – fogalmazott Rami Jensen.
A globális kiskereskedelmi színtér valószínűleg továbbra is kiszámíthatatlan lesz, ám 2025 tavaszán a JYSK izgalmas lépésre készül: megnyitja első üzleteit Európán kívül, a varázslatos marokkói Casablancában. Ez a lépés tökéletesen illeszkedik a cég ambiciózus terjeszkedési stratégiájába, amely új piacok felfedezésére és a nemzetközi jelenlét szélesítésére fókuszál.